måndag 2 augusti 2010

I natt jag drömde.......







Lite titt som tätt genom livet har jag drömt drömmar om natten som någonstans kommer igen dagen efter. Ja jag tror på sanndrömmar och jag tror vi människor har besök dygnet runt.

I natt drömmde jag om vackra spröjsade fönster,dörrar och en gammal klass kompis. Inte konstigt kanske en del tänker men det är upp till var och en:) Jag och lilla Nela tog oss en tur till en liten håla där det finns loppis och second hand och vad hittar jag väl där??!!

Denna underbara dröm dörr var jag på väg att gå i från då ingen personal visste vad den kostade. Jag gick runt hela stället med lilla Nela i hälarna och tänkte jag gör detta helt i onödan för den kommer kosta skjortan!!! Men envis som jag är så ville jag veta...........svaret 150kr!! Och jag frågade en gång till med samma svar.
I kassan sa hon det måste vara en speciell dörr för annars kostar dörrarna 100kr!!

Så nu är jag världens lyckligaste med världens finaste prydnad hemma i vardagsrummet.

Kramelikram

pssst.......för den som blev lite orolig så är den vit på baksidan om jag tröttnar på färgen ;)

2 kommentarer:

  1. Åhhh den var ju förtjusande juuu. I vilken av de små hålorna har du varit på loppis nu?? =)

    SvaraRadera
  2. Visst är den!! I lilla Emmaboda hamnade jag idag:)

    SvaraRadera