lördag 21 augusti 2010

Älskar blommor!!!






Nu kliar det i mina höst fingrar att få plantera massa nya växter och vackra blommor. Jag har länge kikat på en vacker buske som har mörk lila blad och är jättefin!! Jag har inte hittat rätt plats till den än men jag tror det är nära i år :)

Men sommaren är inte slut än på ett tag insåg jag i morse då jag gick ut och såg dessa ljuvliga sötnosar på altanen. Dom blommar som bäst nu! Så detta innebär att vi kan fortsätta med målning ute ett tag till..........




.......idag blir det att måla vindskivor på garaget och skrapa vindskivor på huset. Så om någon är sysslolös och inte är höjdrädd är det bara att dyka upp hemma hos oss och börja skrapa idag ;)
De ska få min favorit färg DUVA som nu fönster och ena garage dörren är målad i.

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar