torsdag 19 augusti 2010

När det händer!!


I morse vaknade jag till av mig själv och insåg att jag vaknat endast en gång denna natt och klockan var 06.00. Detta tillhör ovanligheten. Oftast blir jag väckt av lilla Nela eller snarkande sambo minst 2 ggr per natt.
Jag älskar att få smyga upp på morgonkvisten helt själv då det är ett underbart lugn både ute och inne. Så detta får gärna bli till en god vana:)

I går kväll piffade jag till min nya kalender som jag ska ha till jobbet. Dom är ju annars sååå tråkiga!

Idag blir det en tur till stora stan för Nela och mig då vi bla ska hälsa på min farfar som tyvärr inte mår så bra. Och så hinns det nog med en liten shoppingtur.

Ha en bra dag allihop!!

Kramelikram

1 kommentar:

  1. Vad glad han ska bli att ni kommer, hälsa så gott från mig med och stumpan en extra kram från farbror!

    SvaraRadera