torsdag 2 augusti 2012

Redo igen...


Vi fick tillslut tyvärr ge stumpan klyx och har haft en tuff vecka. Men nu mår hon bra och vi har repat oss efter oron o alla tårar.
Usch man blir så arg på sig själv när vi hamnar i detta läge då vi missade hennes medicin en dag. Men nu tar vi nya tag, kämpar på med att peta i henne det som går och håller koll på magen så vi inte hamnar här igen.

Vi är nu redo för bebis men bebis verkar inte vara redo. Nu förstår jag alla som gått över dagen D. Lätt att säga innan att man inte ska fokusera på den där dagen men efter den dagen blir det mycket fokus på den. Endast 2 små fjuttiga + dagar än så länge men det känns som att efter 10 dagar kommer vi inte vara lika positiva. Nu vill vi träffa och lära känna dig.
Jag har gått runt i foppa tofflor som varit välfyllda med mina svullna fötter i hop om att all vätska snart försvinner och bebis är här. Men idag gav jag upp. Så dessa fina sommar skorna som ni skymtar fick följa med mig hem så jag kan känna mig lite tjusig trots mina snart +20 kg

Kramelikram




3 kommentarer:

  1. God natt !

    Hoppas att hon har kryat på sig !
    Önskar er alla lycka till !
    Så spännande och mysigt.
    Vet också att dom plus dagarna går så sakta. Så blev det för oss med vårt trdje men som du säger så är man ett erfarenhet rikare :)

    Kram och Lycka till. Kanske blir det inatt ;)

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla Nela! Skönt att hon verkar må bättre nu iaf. Är oxå på övertid (+6 dagar) nu och håller med, inget kul alls!
    Kanske ses vi på BB snart:)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Grattis till lilltjejen Paula! Hoppas allt gick bra och att familjen mår kanon!
    Här väntar vi fortfarande.
    Kram

    SvaraRadera