söndag 12 augusti 2012

Kärlek


En bild säger mer än tusen ord.
Storasyster är mycket stolt över sin lillasyster. Vi har fått ta det lugnt med besök denna veckan då ingen mer än mamma o pappa få hålla lillasyster.

 - mamma jag får inte plats om någon annan håller......
Dom orden tog hårt på en just nu skör mamma. Denna tiden är viktig för Nela så vi håller oss i bebis bubblan med familjen och så får det gå sakta framåt så stumpan hinner landa i den stora kärleken till sin syster. Hon får gosa, lukta, pussa och hjälpa till så mycket som hon vill och det går.

Inte mig emot. Jag är så glad att jag denna gången mår bra och får njuta av bebis bubblan. Och lyckan att få se Nela så stolt är mäktig.

-mamma jag älskar min lillasyster.....



2 kommentarer:

  1. Underbart, klart ni ska njuta i bubblan & låta storasyster vara i centrum!
    Så lika de är varandra!

    Åhh vad jag längtar till min sessa kommer nu!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart! Det behövs inte mycket för att det ska kännas i hjärtat... Vår storebror älskar sin lillasyster och det är helt fantastiskt att se! Må så gott!
    Kramar

    SvaraRadera