onsdag 22 augusti 2012

Ljuvliga rosor


Denna bukett har vi fått av moster Sofi. Tack!! Den pryder fortfarande vårt vardagsrum.

Inläggen har varit lite sparsamma men jag kommer nog igång med blogg inspiration snart igen. Finns en risk att det bara blir bebis och barn här just nu annars men håll tillgodo för snart vandrar höst känslan in och då blippas det nog med kameran runt omkring här hemma igen. I går var det tok varmt och hösten kändes långt borta men idag när det regna känns den nära. Jag längtar efter den sköna höst luften och fina färgerna.
Jag känner mig redo att dra på mys koftan, mina garner och tända ljus.

Kramelikram


1 kommentar:

  1. Håller fullständigt med dig, hit med lite höst & frisk & klar luft! Mysigt med lite tjockare kläder & mys med tända ljus!

    Hoppas ni njuter ordentligt, jag längtar något vansinnigt efter min lilla bebis nu<3

    Kram

    SvaraRadera