torsdag 16 augusti 2012

Sakta men säkert....


.....börjar vi landa och hitta till vardagen. Lilla Otilia är så lugn och go. Hon somnade 23.30 igår sedan har jag bara amma har jag en gång! Trodde inte det var möjligt. Lilla Nela ammade jag med 1-2 timmars mellanrum hela nätterna länge. Men jo hon sussade så gott. Själv vaknar jag och kollar till henne då hon gnyr små goa ljud och brmaten har inte ställt in sig på rätt mängd än så pga det hade jag gärna sett att hon vaknat mer.
Men jag är tacksam att det finns massa mat till henne och trots att hon kräks kaskader så har hon gått upp i vikt. Helt otroligt att man kan få så mycket tvätt från en så liten gosa.

Här uppe ser ni vad vi puffar ut hemma lite då o då för det är inte bara go bebis doft hemma just nu hihi

 

Kramelikram 


1 kommentar:

  1. Tittar in och önskar dig och din fina familj en jättefin helg!!
    Kramar Tina

    SvaraRadera