söndag 22 januari 2012

Äntligen!!!!




Jag tillhör de människor som älskar alla våra årstider. När dom är som dom ska vara. Är det vinter ska det vara snö annars kan det kvitta. Så igår när stora snöflingor täckte marken och jag insåg att nu kommer vår vinter blev jag alldeles överlycklig!! Ja jag blev nog precis lika lycklig som alla barn som bara längtat efter att få åka pulka och bygga snögubbar i snön.

Vi tillhör dock inte den mest aktiva friluftsfamiljen så i morse drog jag iväg till affären o köpte vår första termos, korv o bröd. För i pulkabacken måste man ju bara få dricka varm o go choklad och när jag o Nela kom hem väntade pappa med grillen för korv med bröd skulle vi minsann ha då vi flängt upp o ner i backen. Nästa helg hoppas vi kunna pälsa på pappa o få med även honom i backen. Det är ju såå roligt!

Stort tack till dagens trevliga sällskap i backen!! Och att ni visade oss till en ny bra pulkabacke:)



Hoppas ni oxå har det vitt o fint där ni är!

Kramelikram






1 kommentar: