måndag 11 juli 2011

Varmt i hjärtat



Ja jag log inte bara med ansiktet jag log med hela hjärtat när jag idag kom hem från jobbet och såg hur många som röstat på vårt lilla hem HÄR medan jag jobbat. Jag är redan nöjd med resultatet så tack alla ni som håller koll på bloggen och som har röstat! Och till er som inte röstat än, klicka på 5e stjärnan så får vi högsta poängen ;)

Vissa gånger tänker vi att vi skulle velat börja om att renovera vårt hus med de kunskaper vi har nu efter 7 års renoverande här. Vi är långt ifrån snickare och vissa lister är kanske lite sneda men allt måste inte vara perfekt för att vi ska trivas....(bara det är vitt...hihi) Känslan är det viktigaste!


Här kommer lite bilder igen från när vi startade vår resa.....då var det inte en enda vit fläck i hela huset.....





Varje gång jag tittar på dessa bilder tycker jag vi varit superduktiga och modiga! Vi var endast 22 och 23 år när vi köpte detta stackars hus som bara vi ville ha.

Blod, svett o tårar......och några skratt slank nog med oxå.....

Kramelikram






2 kommentarer:

  1. Ja jösses vilket jobb ni har lagt ner på ert fina hus. Känn er stolta o njut.....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det häftigt att titta tillbaka på hur det såg ut innan man började allt slit!
    Du har så fint!
    Så många fina bilder jag missat!

    Ha det bra!

    Kramar Liza

    SvaraRadera