söndag 17 juli 2011

Projekt ledare





Jag skulle inte kalla mig projekt ledare då de brukar ha en bra plan och stabilt tillväga gång sett. Jag är ide sprutan så om ni har ide torka kontakta mig för jag har alldeles för många på G i huvudet. Jag tror att jag har om möjligt mer när jag har semester i allafall i starten. Jag har bara 2 veckor men oj så skönt det är att bara kunna göra precis vad man vill för dagen. Idag ska vi nog ta en tur till havet och hoppas att vädret är på vår sida någon timma iallafall. För där kan jag bara ta det lugnt och Nela knatar runt vid strand kanten. Roliga saker som alla mina projekt kan även dom trötta ut en.

Men visst blir den gula väggen fin!! När andan faller på så blir det några tag med vit färg på sängen för färgen är inhandlad:)

Kramelikram

Pssst.......Ni har väl inte glömt att lägga en röst på vårt hem HÄR...........logga in på deras sida med ert fb konto och klicka sedan på 5e stjärnan om ni vill att vårt betyg ska höjjas:)



1 kommentar:

  1. Väggen blev ju super härlig! Nu blev jag inspirerad ;)

    Kram sofi

    SvaraRadera