fredag 8 juli 2011

Fredagsmys!




Oj vad jag har varit dålig på att säga hej till er! Skulle gärna lägga ut bilder här som snurrat i mitt huvud och har jag tur.....super tur så kanske det kan bli så i framtiden men just nu håller jag dom för mig själv:)

Jag har dragit mig från att tvätta vår altan och olja den och nu vet jag varför. Vilken tid det tar! Men fint blir det. Oljan tog tyvärr slut så några brädor får förmodligen vänta några dagar då regnet hänger i luften.
Jag valde en olja med lite vitt pigment....någon som blev förvånad?...hihi

Ser ni vaxduken!!? Oh my......vad jag älskar den!!


Trevlig helg önskar jag dig!
...och tack för att du tittar in hos mig:)


Kramelikram


2 kommentarer:

  1. Jättefin uteplats! Vart kommer möblerna och duken ifrån? Trevlig blogg! Hälsningar Caroline

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!
    möblerna köptes förra året på blocket och har målats i bruten vit färg.
    Duken köpte jag i en färg butik där vi bor.
    Välkommen åter:)
    Kram
    Paula

    SvaraRadera