onsdag 27 juli 2011

Solglimtar




I dag har vi kunnat äta två mål utomhus, och solen har kikat fram lite då och då. Jag hade gärna åkt till havet idag, i över morgon och nästa dag. Ja jag kollar just nu efter husvagn, sommarstuga eller varför inte flytta till mitt favorit ställe Öland för gott.
Men det finns vissa saker som måste göras här hemma. Sambon skrapar fönster och jag oljar altan. Stackars stumpan pratar öronen av oss samtidigt. Ja man ska vila på semestern men har man 2 veckors semester så måste man ta en tråkig måste göra dag oxå trots att solen skiner. Altan golv och fönster vill tyvärr oxå ha soligt väder när de ska fixas. Och nej idag är ingen positiv dag för mig. Ska nu ta mig en loppis tur och åka tufftuff tåg med stumpan och hoppas på bättre humör efter det.

Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar