tisdag 8 november 2011

Hur hinner jag?


Jo det som är roligast kommer först. När vi idag varit borta hela långa dagen åt vi först mat och efter det är det första Nela vill att titta på en film och jag ville göra en lingonkrans. Allt annat prioterades bort höga disk berget tittade jag inte på utan endast mina små kvistar med lingon ris. Nu ska jag gosa med min lilla älskling och efter det kommer stora älsklingen hem och då blir det gosa igen......disken stannar nog kvar till imån....

Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Det är precis så livet ska levas :-) Herregud, dammråttorna, tvätten å disken springer ju liksom inte å gömmer sig, som om man bara får en chans å det gäller att grabba tag i den...haha!!! Nä det stannar så snällt huuuur länge man vill, väldigt behändigt :-) Har en förmåga att göra det trevliga och roliga först jag med! Allt annat kan faktiskt vänta!

    Kram å ha en mysig "gos-kväll"!!

    SvaraRadera
  2. sån prioritering älskar jag! Det är så det ska vara. Disk och sånt finns kvar, men inte alla dessa gyllene ögonblick.

    Kram Jessika

    SvaraRadera