måndag 21 november 2011

Här igen....






Som många andra som skaffat sig en smartphone så sitter jag inte mycket vid datorn. Detta är förklaringen till vart jag tagit vägen. Jag har tyvärr problem med att skriva inlägg ifrån telefonen och även skriva kommentarer på era fina bloggar. Men jag lovar att jag håller koll på er trots att ni inte ser det hihi

Hemma hos oss har julen börjat titta in mer o mer och till helgen ska vi till goda vänner och mysa in advent.

Hoppas ni får en fin vecka allihop!

Kramelikram


2 kommentarer:

  1. visst är det härligt när julen kommer smygande på en så där.

    Ja, julgodis var kanon att ha i den, det var bara att öppna valfri låda och stopp ai sej :)

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Såå mysigt nu när man äntligen "får" börja med pyntandet inför jul!

    Kram Helena

    SvaraRadera