onsdag 2 november 2011

Flytta




Symaskins bordet har nu fått flytta in, brukar få flytta in över vintern. Och en vit azalea (en av alla mina favorit blommor ) inhandlas alltid på höstkanten så den blir först med att få pryda bordet tillsammans med några stora fuskis kottar. Men det dröjer inte länge tills den får sällskap av doftande tazetter och hyasinter.


Vår söta lilla lins lus hamnade på en del foton jag tog i morse......ett av dom är detta....




Har inatt drömt om en annan flytt. Hmmm vi får se hur det blir med den........men drömma är guld.....



Kramelikram


1 kommentar:

  1. Spännande med flyttdrömmar!

    Jag skulle gärna vilja ta in mitt symaskinsbord under vintern..men tyvärr har jag ingen plats för det, men SEN efter utbygget ska jag nog hitta en bra vrå;)

    Kram Helena

    SvaraRadera