tisdag 27 september 2011

Fredags mys!




Ska börja kalla det för vardags mys. En av de bästa sakerna med hösten är ju givetvis alla ljus man tänder när mörkret faller in. Vår lilla snäcka som varit galet kvälls pigg hela sommaren och inte somnat före 21.30 säger så fort det blir lite mörkt att nu är det fredags mys så vi kan mysa ner oss i soffan. Hon somnar nu runt 20.00 utan problem. Så nu ska vi gosa ner oss i soffan där jag bänkar mig med mina stickor o garn varje kväll.

De höga ljusstakarna köpte jag på loppis i helgen, de små söta i glas köpte jag på Gårdby. Gladioserna har sambon fått av farmor C och jag fyllde ut med lite doftande vita liljor idag.


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Åh, vad höstmyyysigt ni verkar ha det!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. så mysigt ut,visst är det härligt med hösten alla färger dofterna och massor av tända ljus
    Ha en jättemysig onsdag
    Kram Tina

    SvaraRadera