lördag 24 september 2011

Äntligen energi!





I en månad har jag varit helt energi lös. Det är inte mycket som fått mig att jubla när jag tagit mig för något. Men idag äntligen har jag orkat mig ut i vår trädgård som jag till och med funderat på att jämna med marken eller ännu värre sälja hela huset och hamna i lägenhet. Kanske tur att min sambo inte är snabb på att göra det jag tycker för då hade jag gråtit nu när jag vaknat till liv igen.

Fotsatt trevlig helg önskar jag dig som kikar in här!



1 kommentar:

  1. Förstår vad du menar med energilös! Jag har känt likadant och jag har inte riktigt kommit ur det än, men är nog på väg....snart!
    Jobbar heltid och känner mig slut på helgerna, men det kanske kommer även med åldern?? :)

    Ska försöka att njuta av lediga dagen innan hektisk arbetsvecka igen!

    Kram Ida

    SvaraRadera