tisdag 20 september 2011

Alfons Åberg




Jag har tagit fram garn och stickor nu när hösten är här så nu stickas det för fullt. Vårt kreativa barn har inspirerats av Alfons Åberg så hela huset har i morse knytits in med garn hihi



Trots att min energi gått på sparlåga har jag dragit fram penseln lite då o då. Trappan har jag målat om i en gråare ton. Innan var det vit.



Höstens trädgårds fix går långsamt men olivträdet är på väg ner för vinter förvaring i källaren.


Ha en bra dag!

Kramelikram



4 kommentarer:

  1. Så snyggt med tegelväggen!
    Och trappan blev ju superfin!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Trappan blev verkligen jättefin! Så småningom kommer min trappa oxå få en makeover;)
    Söt liten "Alfons";)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Va fin trappan är, vad har du använt för färg?

    Trevlig helg/ Johanna

    SvaraRadera
  4. Tack vad gulliga ni är!

    Trapp färgen fick jag bryta lite själv med en halv liter extra vit färg i den gråa då den blev för mörk så jag har tyvärr inte hela receptet. Men bev nära en som heter silverpil i alcros färger:)

    Kram på er!

    SvaraRadera