torsdag 8 september 2011

Award!


Oj så slarvig jag varit här på min blogg men oj vad glad jag blev när jag idag kikade in här och såg att jag hade en award att hämta!

Tack så mycket Helena!! Nu fick du mig på toppen humör:)

Jag ska svara på 5 frågor och sedan skicka vidare till 5 fina bloggar som jag läser.

  1. Varför började du blogga? Jag startade en blogg om allt som for fram i mitt huvud men insåg ganska snabbt att det var inredning som blev fokus. Så jag startade en ny blogg (denna) där jag kunde lägga ut mer foton och visa några av alla mina pyssel jag gör hemma.
  2. Vilka bloggar följer du? Jag har massor med bloggar jag kikar in på. Mest är det de inredningsbloggar jag har i min blogglista.
  3. Favorit färger? Vitt i inredning, turkost i garderoben och pippi långstrump färg på håret
  4. Favorit film? Love Actually kan jag se hur många gånger som helst!
  5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför? Det sägs att tvillingar som jag älskar att resa men inte jag. Jag älskar att vara hemma och göra mindre utflykter. Men Paris skulle jag gärna åka till igen. Otroligt vackert! Mitt inrednings intresse har blivit större sedan vi var där sist så ja Frankrike skulle jag gärna se mer av.
Jag skickar vidare denna award till dessa bloggar som jag hoppas ni inte missat:

vita hemligheter


i mari o kring mari

vita hemmet lyckebo

härligt hemma


det mysiga heestrand




3 kommentarer:

  1. Åhhh...tack snälla goa du för Awarden, jag blir superglad!
    Fick den tidigare i veckan också och skickade den då vidare:) Skickar inte vidare nu men tackar så hjärtligt...det värmer verkligen!!
    Ha det bäst vännen:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Roligt att se lite inlägg igen och du är väl värd awarden.....
    Ert fina hem gör sig fantastiskt bra på bild, så nu vet du det =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till din award!
    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera