tisdag 11 januari 2011

Zzzzz....

Det finns vissa tider på dygnet jag inte borde sitta här och klockan 02.30 är en. Jag har just nu en mycket vaken månad bakom mig så i natt skulle det behövts vissa hjälpmedel för att få sova lugnt. När jag nu inatt klockan 02.30 vaknade för 3e gången sedan jag somnat klockan 22.30 så är det bara att gå upp och vänta på att jag förhoppningsvis känner mig trött innan morgonen sätter igång. Varför kan jag inte sova? När livet snurrar lite för fort och jag av någon anledning är ledsen så kommer sömn brist som ett brev på posten. Så nu bestämmer jag mig än en gång att lägga min energi på mig själv och de som betyder mest för mig.

Om ni undrar vart jag hållit hus några dagar så har vi sammanlagt haft 50 personer hemma hos oss under fredag och lördag för kalasande av min sambo. Och som start på dessa kalas hade lilla Nela ett bakslag med sin mage i onsdags och ni som känner mig vet ju hur jag brukar må vid dessa tillfällen. Den dagen var enbart lång och plågsam. Denna gång är vi säkra på att mjölken är en stor bov så inte en droppe vanlig mjölk till lilla stumpan då det varit bra ett tag när hon fått laktosfri mjölk.

Har i veckan gjort lite om möblering i vardagsrummet som jag visar i nästa inlägg men nu ska jag försöka få lite sömn och hoppas på att jag har lite energi om några timmar.

Kramelikram





2 kommentarer:

  1. Så jobbigt att inte kunna sova...
    Hoppas det blir bättre!

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  2. Ja man blir tokig när man inte sover:( I natt får min snarkande sambo sova på soffan så snarkningarna inte stör. Så håll tummarna på en god natt:)

    KRAM

    SvaraRadera