tisdag 25 januari 2011

För mycket dålig energi!




Mina inlägg har tyvärr varit glesa här ett tag men nu kommer vår energin smygande hos mig så ge inte upp:)

Senaste veckan har jag lagt ett antal timmar på att vara arg, ledsen och orolig då jag blivit lurad av en telefon försäljare. Jag som egen företagare blev lurad att flytta över vår hem telefon till ett företags abonnemang. De trodde jag hade telia på mitt arbete men haha den kunde dom inte sno! Att det kan vara tillåtet att driva ett företag som så uppenbart går ut på att lura telias kunder som är egna företagare är för mig en gåta och vad har man för samvete om man jobbar för ett sådant företag?? Nej fy usch blä!! Så ett tips är att lägga access2telecom på minnet och själv ska sluta vara trevlig ens i början av ett samtal då det ska säljas något till mig.

I söndags hade jag super energi på morgon kvisten så hela sovrummet hade möblerats om klockan 10.00. Och vilken skillnad!! Hade glömt att det var så här roligt att göra stora om möbleringar. Sovrummet känns genast mycket större.


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar