torsdag 27 januari 2011

Flitiga på olika sätt





Min sambo har i 2 veckor varit flitig med GI och verkligen duktig med att låta bli godsaker som Nela och jag stoppat i oss. Nu har detta smittat av sig på mig så i går kväll bestämde jag mig för att få bort mitt STORA choklad begär och bli lite nyttigare.

I kväll visar jag lite bilder från köket där vi spenderat eftermiddagen.........jag bjuder er dock inte på frysen där vi varit flitiga. Oh my.......varför frostar man inte frysen oftare??? Hmmm jaja man kanske gör det efter denna gång:)
Nej idag får ni se hörnan där min samling gamla bestick befinner sig just nu. Tycker dom är såå fina.
Jag har en liten önskan om att hitta en vit tallriks ställning till våra assietter som just nu lätt hamnar lite huller om buller i denna hörnan.



I morgon är det äntligen fredag igen!!!
Fredagar är BÄST och om möjligt ännu bättre när man är ledig som jag är i morgon.


Kramelikram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar