torsdag 20 januari 2011

Gott ögongodis enligt mig!



Ja de söta, underbart gulliga fin fina rosa primula som står hemma hos oss och väntar på våren är enligt mig lika goda att titta på som ett gäng hallon godisar.

Denna veckan har varit minst sagt jobbig på många plan så jag har inte orkat sitta vid datorn och orkar bara sitta en stund i kväll. Eftersom detta toppas med en tråkig kommentar så kan väl någon ge mig en snäll liten hälsning så jag vet att det finns hopp i bloggvärlden!!?

Jag målar det mesta men jag älskar mitt fina skåp och kommer nog aldrig måla det då min underbara farmor en gång förmodligen lagt ner sin själ i att luta av det. Och när jag organiserat kaoset i det ska jag fota den dunderfina turkosa färgen som pryder insidan:) Me like alot! För mig är inte alla saker slit och släng utan har ett värde och en plats i hjärtat.

Kramelikram




5 kommentarer:

  1. Läser alltid, men är verkligen urusel på att lämna kommentarer!

    Men skickar en stor kram till er! Det du skriver är alltid läsvärt och finns massa tankar och kärlek bakom!

    SvaraRadera
  2. Läser också ofta :) Alltid lika inspirerande att kika in här! Underbart fina bilder! Undrar vart du hittat den fina krukan som murgrönan står i?

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder!
    Härligt med blommor just nu!

    Tycker du har en jättemysig blogg!!

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Tusen tack till er!

    Åsa krukan är köpt på blomsterlandet, har varit svart men jag har varit framme med vit matt färg:)

    Trevlig helg önskar jag er!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Bry dig inte om tråkiga kommentarer - inte värt att slösa energi på det. Jag gillar starkt din stil och din blogg! :)
    H.

    SvaraRadera