onsdag 24 februari 2010

Sol i sovrummet





När solen tittade fram idag drog jag glatt fram trasa och svabb och började städa. Mamsen o Nela tog ett race innan jobb & dagis på förmiddagen. Vilken energi solen ger!! Snart blir det energi varenda dag när kära våren kommer till oss. Då ska jag inte hänga läpp och hoppas på att städ känslan hänger kvar.


psssst......det togs även lite bilder på den andra delen av vårt sovrum men jag insåg att det fick bli nästa inlägg då lilla gumsan blev huvudpersonen:)

2 kommentarer:

  1. Ja, visst är det härligt när solen skiner!!

    Å visst är bokstavskexen löjligt goda!! på varje kex Bebis äter så hinner jag ta fem :D!!!

    Stor kram till dig från mig!

    Å by the way, söt ny lite blogg :)

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  2. Haha ja minst fem:D

    Tack så mycket!! Trivs bättre med blogspot då det får plats mycket fler bilder...så det är bara att klicka på:)

    Kram

    SvaraRadera