onsdag 17 februari 2010

Farmors fina skåp

Hemma hos oss blir den ena möbeln efter den andra vit. Jag har ett pågående projekt på G som snart är färdigt. Och när jag är färdig med detta lilla skåp är jag övertygade om att jag hittar något nytt att måla min vita färg med.

Men det finns en kär Möbel i vårt hem som jag inte kommer attackera med vit färg.......ok några penseldrag har det blivit;) Men resten kommer förbli som den är



Detta skåp var en gång min farmor Ingas. En av anledningarna till varför jag inte kommer måla det är att jag har en känsla av att det en gång varit blått som det är på insidan.
Och pysslig som min farmor var tror jag hon en gång lagt ner sin själ på att avluta det


Super fin ådring och söta detaljer!!

Nu blir det varma havrebullar och sedan Godnatt

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar