fredag 26 februari 2010

Inte en dag för tidigt!!


Varför har jag inte gjort detta tidigare?? Min tvättstuga är allt ifrån vacker (ett av mina vår projekt) men överdraget på strykbrädan var förskräckligt!! Där kan man snacka om dålig energi. För endast 49kr blev jag en smula närmre nöjd med tvättstugan. Och så de fina burkarna från Ikea med en liten vit spets runt Vit Tvätten. Den iden fick jag från AnitasLjuvaRum har Ni inte kikat in hos henne så gör det!!


Ha en trevlig Fredagskväll

Kramelikam

3 kommentarer:

  1. Hej Paula!

    Vilken superfin ny blogg du har! Jättemysig! Såg en bok på rean som hette typ "Ljust % lantligt" eller nåt liknande. Men den har du säkert redan. Hade varit perfet för dig annars...

    Jag planerar scrapträff. 6/3 eller 20/3. Hur har du det då? Det är ju lördagar så du kanske är uppbokad på jobbet?

    Kram Jenny.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack:) Jag är nöjdare med min blogg nu.

    Jag har lite dåligt med böcker men det låter som den skulle passa mig som smäcken;) Jag borde kanske ut på lite bokrea.

    Åhh det hade varit super roligt!! Jobbar varannan helg och givetvis de helgerna:(( Antar att ni sätter igång på fm?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vi startar ca kl 10 men jag skulle tro att vi håller på till em, kanske 16-17? Kom gärna förbi när du slutar jobbet. Tror det var någon som bara kunde vara med fm. Man får gärna komma en liten stund när det passar...

    Kram Jenny.

    SvaraRadera