onsdag 28 november 2012

Ingår alltid liiite kaos....






Den fina doptårtan fick stumpan av farmor o farfar.
Jag hade bestämt att inte fixa så mycket mer men jag hade sett massa fina bilder på cake pops och huuur svårt kan det vara?!
Det var under fredag fm kaos i köket hihi
Så nu tänkte jag skriva hur jag gjorde o vilka tabbar jag gjorde.


16 st choklad cake pops

 1 paket ballerina
 100g philadelphia ost

vit choklad

Mixa ballerina o blanda i osten.
Smält chokladen över vattenbad. Jag hade i olja

VIKTIGASTE som jag missade. När du rullat de små bollarna o satt dom på grillpinnarna så ställ dom i frysen ca 30min!!

1 kommentar:

  1. Vilken söt tårta!
    Vi har dop på söndag & jag hade oxå tänkt göra cake pops..fast jag funderar på att baka chokladbollar & frysa dem för att sen ha rosa & vit choklad på.

    Grattis till viktnedgången..här står det still just nu & karaktären är som bortblåst, svårt att motstå allt gottigt den här tiden på året;-)

    SvaraRadera