onsdag 28 november 2012

Ego







Ja just nu är jag nog lite ego. Jag tycker jag får vara det! Det är roligt att köpa kläder igen. Det är jättefint att vara gravid. Men med 20kg  plus på min kropp var det inte kul med kläder mot slutet. Nu är kilona borta. Lite slappare format har kroppen dock hihi men skönt att känna igen sin kropp lite igen.

Idag plockAde jag fram denna fina virkade. Jag har velat hitta en brouch men idag kom jag på det enklaste o fint blev det. En liten spets såklart!!

Nu vankas det pepparkaksbak med sånna där underbara människor som man är såå lyckligt lottad att få äran att ha i sitt liv! Efter det läkar besök med Nela då hennes mage inte är som den borde. Så det blir toppen att tanka energi inför detta.

Och vet ni!! Jag älskar instagram så det blir mycket av dessa bilder även här!

Ska försöka pausa ulligulliga bebis o familje bilder. För nu ska jag ju tanka er med lite adventsfiint framöver!!



Hoppas du får en fin onsdag!

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar