tisdag 25 september 2012

Zzzzz....


Hösten myser man ju ner sig i soffan annars så jag försöker tillåta mig att vara trött o osocial. Försöker vara positiv då vår lilla sötnos egentligen är värt vartenda vaken natt. Men jag gråter varje morgon runt 04.30. Nu orkar jag inte mer!! Men kl.07 gör jag helt plötsligt det. Jag brukar få sova till 02 innan böket börjar men i går kväll började det bökas redan vid 23.00 o ja sedan fortsatte det så. Nu har vi börjat med magdroppar igen o hoppas på förbättring.

En varm höst kram till dig som kikar in hos mig!


2 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj låter som om du har det väldigt jobbigt just nu. När man sen tänker tillbaka på den tiden så är det ju värt det ändå, självklart. Men när man sitter där och skulle göra vad som helst för att få sova så tänker man inte så. Men det blir bättre!

    SvaraRadera
  2. Uscha det låter inget vidare.. Hoppas dropparna hjälper!
    Vår lilla Olivia har oxå börjat få magknip..+ att hon är lite förkyld, så det resulterar i lite sömn & mkt åkande i min famn..

    Kram

    SvaraRadera