söndag 30 september 2012

Familjen





Nu har jag fått lite mer sömn. Magdropparna gjorde susen denna gången så när hon vaknar på natten ammar jag sedan somnar hon om gott direkt. Obeskrivligt skönt! Jag dras tyvärr fortfarande med förkylning som väcker mig lite men när den ger med sig så ska jag nog vara full av energi igen.

Vi har haft en tuff helg med Nelas mage igen med oro, obehag och tårar. Trots detta målade vår goa unge hela familjen på små stenar där alla är glada. Och jag kan lova att i den åldern hon är nu är vi allt annat än glada på varandra hela dagarna. 4 åringar = berg o dalbana i humör.


Hoppas du haft en skön söndags kväll

Kramelikram









1 kommentar:

  1. Hej!! Har sett på din blogg att du har målat ett svart runt Ikea bord vitt? Ett sånt man även kan ha ute? Hur gjorde du då? Jättetrevlig blogg!

    SvaraRadera