onsdag 5 oktober 2011

Plåster på såret...



Här är bordet! Och såklart blev det godkänt och passade bra:) Frågan: Ska det oljas målas??

Jag tänkte väntat lite men igår var ingen bra dag. Nu är läkartid bokad för Nelas mage och jag tänker inte ge mig förres vi/hon får den hjälp som behövs och inte bara svaret det är vissa barn som har det så här:(( Gode värld vi går under av att behöva plåga henne med klyx.

Så bordet var jag värd att köpa igår.

Idag skiner solen så det blir en sväng ut i trädgården på vår lediga fm


Kramelikram




3 kommentarer:

  1. Bordet skulle nog passa fint att bara oljas med lite vitt pigment kanske?
    Det är så tråkigt att det ska behöva vara såhär.. Tänker på er som alltid kram!

    SvaraRadera
  2. Det lutar nog åt att vi startar med lite olja:)

    Ja det vore obeskrivligt skönt om det kunde vända så vi kan släppa den lilla magens eländiga resa.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett tips för bordet är att tex måla underredet i en vit nyans och låta skivan vara träfärgad och rustik. Så är mitt köksbord och jag älskar att jag både kan ha det vitt å träfärgat :-) Usch så jobbigt det låter med er dotter, hoppas verkligen ni träffar en läkare som tar er på mer allvar.

    Ha det gott!

    SvaraRadera