måndag 29 augusti 2011

Ros o Ris






Veckan som varit har varit psykiskt tung, orken till mer än jag varit tvungen till har inte varit närvarande men nu är jag tillbaka på banan igen. Lilla Nela har varit förstoppad så vi har varit tvungna att ge klyx 3 gånger. Och som vanligt undrar vi varför?! Våra huvuden är fulla med frågetecken och även denna gång får vi starta om igen och hoppas att det dröjer länge till nästa gång för just nu känns det som att detta kommer förfölja vårt barn länge.

Jag vet att det finns många föräldrar där ute som behöver genomlida detta. För det är inte bara barnet som far illa utan såklart föräldrarna oxå. Det finns de som säger att det är ju för hennes skull, hon mår ju sämre om ni inte ger. Sjävklart! Men man ska inte behöva vara med om denna upplevelse när man är 3 år....inte 1,5 eller 2 heller. Jag vänjer mig aldrig vid detta elände. Vi har sett henne lida sig igenom detta tillräckligt. Antalet gånger går inte att räkna.

Stumpan står nu redo med prinsess dress, krona, klänning o skor för nu ska hon dansa till sin favorit....Eric Saade




3 kommentarer:

  1. Förstår att det är tufft för er, man vill ju inget hellre än att de små ska få vara glada och må bra. Tack för din röst, så gulligt av dig!! Många Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt för den lilla tjejen! Alltid lika jobbigt när de lider..

    Vackra rosor du har, jag har faktiskt oxå lyckats med mina(för engångsskull) ;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder på ljuvliga rosor!

    Usch lider med er o lillan, man vet ju själv hur det är när magen krånglar.....

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera