söndag 14 augusti 2011

Augusti kväll











Denna veckan har jag varit trött, sur och tvär med huvudvärk näst intill varje dag. Denna söndag började i samma riktning men tillslut vände det snabbare än kvickt då vi åkte på litet besök med fika och trevligt umgänge. Och hör och häpna jag som aldrig gillar kaffe, inte ens i choklad bitar har nog hittat vad jag behövde. Kan det vara början till att även jag blir kaffetant? Kaffe med skummad mjölk och vanilj sirap.......mmmmmums!

Så när vi kom hem var jag full med energi och vad gör jag då? När jag äntligen har lust att fixa och trixa. Idag bytte jag plats på bla köksredan i köket, satte våra bestick i glasburkar. Jag insåg då jag blippade med kameran att nu är sommaren förbi och sensommaren tar över för att snart bli höst. Men nu känner jag mig redo så imorgon blir det nog en kryssboll inhandlad till jobbet.

Kramelikram








2 kommentarer:

  1. Din köksreda är så otroligt fin, när jag får ett större kök så önskar jag mig en sån!
    Det kke är nåt skit som går..jag är inte heller pigg & det känns låångdraget!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härligt att jag gjort kaffetant av dig! Kram kusin vitamin!

    SvaraRadera