lördag 11 juni 2011

Städa, städa varje fredag......





Varje gång jag har städat och gjort lite ordning i tvättstugan blir jag lika lugn i själen. Ok svabba golvet kanske får bli idag:) Men varför kan jag inte hålla kvar liiite ordning och reda? Hur svårt kan det vara. Jag blev super nöjd med tapeten i skåpet och det var jätte enkelt.

Ikväll väntar partaj för oss och lilla Nela ska sova hos Farmor o Farfar. Tror vi längtar lika mycket allihop hihi.... Farfar hämtade henne på dagis i torsdags och i fredags sa hon kan farfar hämta mig idag oxå? Med andra ord var det mycket uppskattat.

Trevlig helg önskar jag er!

Kramelikram


2 kommentarer:

  1. Du har det till och med fint i tvättstugan! Imponerande!
    Ha det gott och missa inte min tävling!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev!
    Jag blir oxå lugn i själen på ett konstigt sätt när jag äntligen fått tummen ur & fixat ordning i tvätten..så tänker man att NU ska jag plocka undan allt efter varje tvätt..men så blir det i alla fall inte;)

    Hoppas ni får en trevlig fest!

    Kram Helena

    SvaraRadera