torsdag 30 juni 2011

Sitta stilla





Det är inte ofta jag inte gör flera saker samtidigt. Det finns 2 ställen jag inte kan göra mer än det jag gör. När jag sitter vid datorn och när jag är på stranden. Idag var Nela och jag på stranden trots att himlen var mer molnig än solig sååå skönt. Avkoppling när den är som bäst.

Solen var framme på morgonkvisten då jag flyttade om bland porslin och burkar i köksskåpet. Jag har köpt nya fina koppar hos Monika som passade precis perfekt där jag tänkte ha dom. Får hoppas dom är lika goda att dricka ur som dom är fina.

Nu blir det The Killing med snyggingen Joel Kinnaman. Äntligen får man se han på tv igen...hihi



3 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Å du vet ju vad jag tycker om ditt kök...*Avis*!!
    Jag känner igen muggarna, de är såå fina använder dem varje dag. Känns lite fel att jag ligger under Butiker på din sida då det tyvärr blivit lite ändrade planer (infar om det nästa gång vi ses)Lägg mig gärna i din blogglista istället.
    Ha det fint!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig i det där med att gör fler saker samtidigt, tror det är nåt kvinnligt över det och ganska jobbigt ibland faktiskt för ofta står man med tusen påbörjade men oavklarade saker vid dagens slut...ha ha.

    Kram F
    ....och kopparna var jättesöta!

    SvaraRadera
  3. Älskar de kopparna!
    Joel Kinnaman..han är riktigt ÖGONGODIS!;)
    Kram Helena

    SvaraRadera