söndag 23 december 2012

God Jul






Jag älskar vår julgran varje år och tycker den är superfin oavsett hur krokig o gles den än är!!
I år pyntade jag o Nela o det är så roligt att se hur det glittrar i ögonen när vi plockar fram alla julkulor och tingeltangel. Jag fick lov att stoppa liiiite då det las dit både tjocka o tunna slingor med glitter men annars var det bara att pynta o försöka sätta kulor där hon inte placerade några. Jag trodde det skulle önskas de röd kulorna men hon valde hellre dom glittriga och glaskulorna så det blev en glittrig gran i år.
Och i sisådär 10 år har jag o sambon bråkat när ljusen ska dit men i år köpte vi en ny slinga så inget bråk!!


Jag önskar er en riktigt  

God Jul





2 kommentarer:

  1. Vilken fin gran!!

    God Jul till er alla!
    Kram/ Johanna

    SvaraRadera
  2. Det samma till dig och er !
    Ha en riktigt God Jul.
    Många mysiga dagar tillsammans med familjen !
    varma julkramar Sirpa

    SvaraRadera