torsdag 18 oktober 2012

2 Månader




Otilia är 2 månader och jag har nu äntligen blivit av med min förkylning. Feber hela förra veckan var slutet på 6 veckor av snörvlande o hostande.

Jag längtade så efter första bebis tiden denna gången då jag missade mycket av den med Nela. Denna gången ville jag orka ta den där promenaden, orka träffa andra människor, varsamt vika de söta nytvättade små bebisplaggen och lägga i garderoben, orka ta fina foton som senare skulle få mig att le och minnas den mjuka goa bebis huden. Det har jag inte orkat några veckor men nu gör jag igen. Jag ammar några gånger per natt men just nu orkar jag det då jag äntligen kan ligga och inte halvsitta o sova, jag kan snosa henne i nacken och känna doften av gosig bebis (läs mjölk kräk hihi). Ja nu tänker jag ta igen de snoriga veckorna.....iallafall tills nästa tillväxtperiod med hysterisk ammning startar igen....



2 kommentarer:

  1. Så vacker tös! Skönt att du får mer krafter. Ha en underbar helg!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Men du milde så otroligt söt hon är!
    Hoppas ni får va friska och krya nu, ni har väl haft er beskärda del av baciller nu.

    Take care, Kram/
    Johanna

    SvaraRadera