söndag 16 maj 2010

Lite tingel tangel.....




Gör hon inte annat än sitter vid den där datorn?! Det gör jag absolut men jag har en period då det känns som min kamera har fastnat runt min hals och så är det så roligt att dela med sig av bilder jag klickar fram.
Kom just att tänka på att jag haft denna period för några år sedan då jag gick på folkhögskola och i princip bodde i mörker rummet. Då hade jag en vision om ett mörker rum i vår källare. Hihi..... tänk vad mycket ider man kan ha.

Jag skrev igår texten Parfum de Provance på badrums skåpet och är jättenöjd. Det var superlätt så nu kommer det bli text lite överallt hemma hos oss:)
Nu väntar vi bara på handdukstork och duschblandare sen ska vårt badrum stå färdigt.
Jag gillar absolut inte den breda bården men efter att jag nu är super nöjd med badrumsskåpet inser jag att jag kommer bli nöjd med allt annat än bården så jag ska nog kunna glömma bort den:)

Nu ska jag även glömma bort det trista regnet och dra ut i trädgården med lilla Nela.

Och White Tea var helt underbart, ljuvligt gott. Smaka det!

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar