söndag 29 april 2012

Kaffe latte!





Denna söndag fortsätter i det sega och trötta tecknet. Jag har legat vaken några timmar inatt av olika anledningar. Så i kväll ska jag gå och lägga mig tidigt och se om jag kanske sover bättre då. Försöka att hålla både fysisk och psykisk stress ifrån mig hela dagen. Lugnt och skönt ska vi ha det idag.

Jag har ju glömt visa er min kaffe hörna!! Min vattenkokare som jag älskar. Visst är den fin? Ser ut som en te kanna i keramik.
Har aldrig gillat minsta lilla kaffesmak men under denna graviditet har jag börjar dricka kaffe så denna hörnan är en viktig del av mitt liv just nu hihi
Jag kokar upp vtn i kokaren. Blandar i Nescafe Latte Macchiato pulver och sedan den goda söta lilla tillsatsen här med vaniljsmak. Den är köpt på Gårdy cafe o lanthandel.


Kramelikram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar